Portal    Foro    Buscar    FAQ    Registrarse    Conectarse

Publicar nuevo tema  Responder al tema 
Página 1 de 1

Últimament Què Passa?
Autor Mensaje
Responder citando Descargar mensaje 
Mensaje Últimament Què Passa? 

Hola!

Últimament no sé que passa amb el servei de manteniment del Bicing que a les estacions no trobes bici però n'hi ha 9 allà posades (totes fora de servei!). Ningú les anirà a recollir per arreglar-les? I quan n'arriba una i la deixen i tu l'agafes de relleu perquè ningú te la prengui, te la trobes en mal estat (fins i tot bicis amb numeracions superiors al 6 mil, és a dir, de les recents).

Jo no sé si pensar si hi ha persones que es dediquen a "maxacar" les bicis!. Em dóna la sensació que a Manteniment no donen a l'abast i que deuen tenir al taller milers de bicis pendents de ser arreglades...

Salutacions!

Jordi

Ver perfil del usuarioEnviar mensaje privado 
Volver arribaPágina inferior
Mensaje Re: Últimament Què Passa? 

ya, es sorprenent veure bicis de les noves que fan pocs mesos que estàn en circulació, i després les veus fetes un nyap, amb el timbre trencat, la goma treta del manillar, amb el llum trencat i coses similars, això és més aviat vandalisme, una altre cosa és que tinguin els frens espatllats o el seient en mal estat (em trobo molts cops seients que estàn torts, que no hi ha manera de pujar-los i d'altres que els pujes i en 5 segons se't torna a baixar), espero que ho solucionin, i que treguin ràpid les bicis que ocupen lloc, sobretot a les estacions més concorregudes.

Pensava que era l'únic que tenia aquesta sensació, esperem que ho arreglin aviat!

bones!

si que es veritat que molts cops et trobes estacions amb 5 o 6 bicis i et diu que no hi ha bicis. quan passa aixo les bicis que hi ha a l'estació, estan, o averiades, mal anclades, o que el sistema no les ha reconegut degudament. Si us fixeu amb les llums de l'estacio de cada bici, tenen un significat; quan esta vermell, es que el sistema ha reconegut la bici, i es en l'unic estat en que la bici esta disponible per a l'usuari. si esta vermell pampalluguejant es que la bici "en principi" esta averiada, i per tant indisponible.Crec que el sistema te un auto mecanisme que quan una bici es agafada varios cops i al mateix moment es deixada a la meteixa estacio, enten que esta averiada. I per ultim quan la llum esta pampalluguejant verda i vermella, vol dir que la bici està mal col·locada (a qui no li ha passat mai...?) i el sistema tampoc la reconeix. (un consell; abans d'anclar la bici mirar en quin estat esta el llum del lloc on nem a deixar la bicii si els passadors (que es euen per dins) estan passats o no...
per tant de moment tindrem les dues solucions de sempre o quedar-nos a esperar que arribi alguna furgoneta i ens ho solucioni o anar a l'estació mes propera.

salut i bici!

volte

volteretaman Escribió: [Ver Mensaje]
bones!

si que es veritat que molts cops et trobes estacions amb 5 o 6 bicis i et diu que no hi ha bicis. quan passa aixo les bicis que hi ha a l'estació, estan, o averiades, mal anclades, o que el sistema no les ha reconegut degudament. Si us fixeu amb les llums de l'estacio de cada bici, tenen un significat; quan esta vermell, es que el sistema ha reconegut la bici, i es en l'unic estat en que la bici esta disponible per a l'usuari. si esta vermell pampalluguejant es que la bici "en principi" esta averiada, i per tant indisponible.Crec que el sistema te un auto mecanisme que quan una bici es agafada varios cops i al mateix moment es deixada a la meteixa estacio, enten que esta averiada. I per ultim quan la llum esta pampalluguejant verda i vermella, vol dir que la bici està mal col·locada (a qui no li ha passat mai...?) i el sistema tampoc la reconeix. (un consell; abans d'anclar la bici mirar en quin estat esta el llum del lloc on nem a deixar la bicii si els passadors (que es euen per dins) estan passats o no...
per tant de moment tindrem les dues solucions de sempre o quedar-nos a esperar que arribi alguna furgoneta i ens ho solucioni o anar a l'estació mes propera.

salut i bici!

volte

Penso que una part important de les bicis les detecte com a 'averiades' al tractar-se de trajectes relativament curts, per exemple, si fas servir una bici durant només 4 minuts, encara que la tornis a la seguent estació, el bicing pot detectar-la com a bicicleta que no funciona i no deixar-la agafar més. Perquè a vegades és estrany que hi hagi tantes bicis averiades en una mateixa estació.

carles Escribió: [Ver Mensaje]
bones!

salut i bici!

volte

Penso que una part important de les bicis les detecte com a 'averiades' al tractar-se de trajectes relativament curts, per exemple, si fas servir una bici durant només 4 minuts, encara que la tornis a la seguent estació, el bicing pot detectar-la com a bicicleta que no funciona i no deixar-la agafar més. Perquè a vegades és estrany que hi hagi tantes bicis averiades en una mateixa estació.

keda clar ke una part important d les bicis k estàn considerades espatllades en realitat provenen d trajectes curts, hi ha gent ke amb un trajecte d 3 minuts en té + ke suficient x desplaçarse 500 metres

jo sempre hem refereixo a la mateixa estació!!!!!!!!!!!!!! en agafar la bici i al cap de 3 segons deixarla a la mateixa estació!
no te sentit que l'agafis en una estació i al deixarla a l'altre k esta a 500m et digui que la bici esta espatllada, pq sino el tio k va inventar el sistema no en tindria ni **** idea....
el sistema no reconeix la bici com averiada el primer cop k la tornes, sino al cap d'unes 4 o 5 o inclus mes vegades. que diferents usuaris han agafat i tornat pq estava espatllada.

volte

jo sempre hem refereixo a la mateixa estació!!!!!!!!!!!!!! en agafar la bici i al cap de 3 segons deixarla a la mateixa estació!
no te sentit que l'agafis en una estació i al deixarla a l'altre k esta a 500m et digui que la bici esta espatllada, pq sino el tio k va inventar el sistema no en tindria ni **** idea....
el sistema no reconeix la bici com averiada el primer cop k la tornes, sino al cap d'unes 4 o 5 o inclus mes vegades. que diferents usuaris han agafat i tornat pq estava espatllada.

volte

holas, sóc nova ^^

jo diria que que si la tornes al cap de 3 segons si que la reconeix com a espatllada, no crec que hi hagi ningú que faci trajectes de 3 segons jjjj

tampoc m'hi he fixat mai, però seria una xorrada, se suposa que si la tornes tant ràpid és per alguna cosa!

No sé què passa però aquesta setmana amb prou feines he pogut agafar la bici. Visc a Sants i normalment hi ha bicis (bé, de 8 a 13 depèn molt de la sort), però aquesta setmana... un xou: no hi ha manera de trobar bicis i quan n'enganxes una... o no li va el canvi de marxes, o no li van els frens, o no es pot apujar el seient... a veure si ho arreglen  

Jordi Escribió: [Ver Mensaje]
No sé què passa però aquesta setmana amb prou feines he pogut agafar la bici. Visc a Sants i normalment hi ha bicis (bé, de 8 a 13 depèn molt de la sort), però aquesta setmana... un xou: no hi ha manera de trobar bicis i quan n'enganxes una... o no li va el canvi de marxes, o no li van els frens, o no es pot apujar el seient... a veure si ho arreglen  

Penso que hi ha massa treballadors de vacances i aixo influeix directament en tot aquest merdé del mal funcionament del bicing.

avui pel mati m'he hagut d'estar gairebé mitja hora fent cua a una estació bicing de la barceloneta, ja n'hi ha prou de pendre'ns el pel!

Ultimament el bicing esta molt malament, i mes per la zona alta, ke directament pots descartar les estacions ke no son dobles, ja ke les uniques bicis ke hi han sempre son les ke no van. I com han dit, moltes bicis estan fetes caldo, i molts cops ni les cambies perke al cap i a la fi totes estàn fetes una merda, fent sorollets, amb fallos, descolorides o amb el timbre fet pols.

Respecte això que dieu. Abans he comentat (com a invitado) que un amic meu quan les pren si estan mal enclades. Però hi ha un altre sistema igual ho pitjor. Em va dir que amb un amic que tenia carnet, van treure 6 bicis!!!!   EL que feien es treure una bici amb el carnet, girar l'anclatge cap amunt i tornarla a deixar, amb una clau i apropant el xip de la bici, el sistema es pensa que l'has retornat, i aixi fins que en van treure sis, que passa amb aixo, que l'anclatge de la parada esta en vermell perque es pensa que hi ha una bici, i així van bloquejar aquella parada els cab... Sospito que molts deuen fer això

Quina gran decepció el bicing. O les estacions estan buides, o estan les bicis espatllades....estic fart de caminar de parada en parada. Ens haurien de tornar part dels diners que hem pagat...jo no vaig pagar per un servei així.

Suposo que hi ha molt vandalisme i per això hi ha tantes bicis espatllades, però alguna cosa han de fer per millor ja el servei.

jo ja m'he donat de baixa del bicing, n'estava fart d'esperar-me sempre per agafar i tornar una bici, m'ha costat però per fi ja no soc del bicing, m'he comprat una bici d'aquestes plegables i va la mar de bé! el bicing es un timo, es una presa de pel!!!

Mostrar mensajes anteriores:   

Publicar nuevo tema  Responder al tema  Página 1 de 1

Usuarios navegando en este tema: 0 registrados, 0 ocultos y 1 invitado
Usuarios registrados conectados: Ninguno

Lista de permisos
Puede crear mensajes
Puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas
No puede adjuntar archivos