Portal    Foro    Buscar    FAQ    Registrarse    Conectarse

Publicar nuevo tema  Responder al tema 
Página 1 de 1

De Nou, Avaria A Tot El Sistema.
Autor Mensaje
Responder citando Descargar mensaje 
Mensaje De Nou, Avaria A Tot El Sistema. 

Dec ser "gafe", però ja és la 4ª vegada que vull agafar una bici i resulta que el sistema ha caigut a tota Barcelona. Això és increïble!.

Volver arribaPágina inferior
Mensaje Re: De Nou, Avaria A Tot El Sistema. 

Pues hoy 21 de julio parece que también está colapsado, sobre todo la zona de poblenou, varias estaciones con el sistema operativo reiniciando o con problemas de coneccion.

A este paso al bicing le quedan pocos meses de vida

Jaja, no ets l'únc gafe xD Avui a l'Arc de Triomf per la tarda m'he estat gairebé mitja hora esperant què reparessin els anclatges de les dues estacions, ja que les bicicletes no quedaven retingudes, això ha comportat que les estacions mes properes estiguessin a petar amb cues per retornar-les, és indignant!

Ver perfil del usuarioEnviar mensaje privado 

PauCat Escribió: [Ver Mensaje]
Jaja, no ets l'únc gafe xD Avui a l'Arc de Triomf per la tarda m'he estat gairebé mitja hora esperant què reparessin els anclatges de les dues estacions, ja que les bicicletes no quedaven retingudes, això ha comportat que les estacions mes properes estiguessin a petar amb cues per retornar-les, és indignant!

Ahir van haver una pila de problemes. A Tuset algunes bicis no volien sortir i a Rambla Catalunya amb Diagonal estava ple de bicis però no les deixava agafar xDD I els dos anclatges lliures no funcionaven i a sobre no et donava els deu minuts! A pagar tothom..

a mi m'ha passat algun cop aixo de que no em donen els 10 minuts!!!!!!!!!!! quan vaig cagant llets a una estació per no passar-me dels 30 minuts, i arribo i estàn fent manteniment, o l'estació no funciona, després és frustrant haver-te donat pressa per rès, i els 30 cèntims no te'ls salva ningú.

Algú ha reclamat 30 cèntims? Perque lo que és ami, que utilitzo el Bicing cada dia, més d'un cop he gastat 30 cèntims per problemes amb la donació dels 10 minuts

laia86 Escribió: [Ver Mensaje]
a mi m'ha passat algun cop aixo de que no em donen els 10 minuts!!!!!!!!!!! quan vaig cagant llets a una estació per no passar-me dels 30 minuts, i arribo i estàn fent manteniment, o l'estació no funciona, després és frustrant haver-te donat pressa per rès, i els 30 cèntims no te'ls salva ningú.

Algú ha reclamat 30 cèntims? Perque lo que és ami, que utilitzo el Bicing cada dia, més d'un cop he gastat 30 cèntims per problemes amb la donació dels 10 minuts

Benvinguda al club dels 30cent  

Buah, si hi ha gent que reclama els 100 i pico euros de la multa i no aconsegueixen res, si reclamem els 30cent ens penjen el telefon xDD

Mostrar mensajes anteriores:   

Publicar nuevo tema  Responder al tema  Página 1 de 1

Usuarios navegando en este tema: 0 registrados, 0 ocultos y 1 invitado
Usuarios registrados conectados: Ninguno

Lista de permisos
Puede crear mensajes
Puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas