penso que es podria intentar formar algun grupet o alguna cosa aixi, per fer algunes "kdds" del foro en bicing encara que de moment el foro sembla una mica buit, pero m'imagino que amb el temps s'anirà omplenant, jo el vaig descobrir ahir en un text ficat sobre la pantalla del bicing
a mi m'agradaria molt! sóc de fora de bcn pero treballo al centre, i sóc socia del bicing, de tant en tant m'agrada donar un tomb amb tranquilitat amb el bicing, no conec ningú que vagi en bici pel centre, m'agradaria posar-me en contacte amb gent que també li agradi
ola!!! yo acabo de descubrir este foro y me gustaría también conocer a gente de barna o alrededores que vayan en bici por el centro, suelo ir por la zona de la barceloneta, alli hay estaciones cada 4 metros
bones, a mi també m'agradaria quedar amb gent per anar a donar algun tomb en bici, gairebé sempre vaig sola, qui vulgui que m'envii algún privi, sobretot noies!
bones, a mi també m'agradaria quedar amb gent per anar a donar algun tomb en bici, gairebé sempre vaig sola, qui vulgui que m'envii algún privi, sobretot noies!
jo de tu treuria la teva foto del avatar, si queden amb tu, la bici només seria una excusa, pero potser és el que busques per fer d'altres coses.
Hola, sóc el david. Tinc 24 anys i m'agrada anar amb bici. M'agradaria conèixer a més gent a qui també li agradi. Suposo que si quedeu a partir d'ara, ho posareu en aquest apartat del forum. De totes maneres, si voleu fer-me algun comentari o dir-me algo, no dubteu a escriure'm un correu a: . I a veure si ens animem més a quedar.
Re: Gent Que Vulgui Quedar Per Fer Rutes En Bici?
wolaa yo tambe soc de sants y m'agradaria aveure si es pudiera fer una trobada bicing, per cert!! no em deixa respondre als missatges privats, es normal??
em diu aixo
El usuario al cual intenta enviarle un MP no puede recibirlo porqué así lo ha decidido en las configuraciones de su cuenta de usuario.
Hola Tània i David!
Jo sóc de Les Corts, a tocar de Sants. Aprofitant que som gairebé veïns, podríem fer una mini-quedada un dia, no? Esteu per aquí durant l'agost?
Ja em direu, aquí teniu el meu e-mail i msn:
Fins aviat!
Adrià
Usuarios navegando en este tema: 0 registrados, 0 ocultos y 1 invitado Usuarios registrados conectados: Ninguno
Lista de permisos
Lista de permisos
Puede crear mensajes Puede responder temas No puede editar sus mensajes No puede borrar sus mensajes No puede votar en encuestas No puede adjuntar archivos No puede descargar archivos No puede publicar eventos en el calendario