Portal    Foro    Buscar    FAQ    Registrarse    Conectarse

Publicar nuevo tema  Responder al tema 
Página 1 de 1

Noves Biciletes Del Bicing
Autor Mensaje
Responder citando Descargar mensaje 
Mensaje Noves Biciletes Del Bicing 

Avui he tingut el plaer de pujar a una de les noves bicicletes del Bicing. Les millores que he vist són les següents:
-2 llums davanteres (de les de veritat, no com fins ara), que funcionen amb una dinamo a l'eix.
- 1 llum i 1 reflector al darrera ( la llum és continua i no intermitent, tal i com fixa l'ordenança)
- El seient s'aixeca molt més (als que som alts fins ara anavem força encartronats)

Si noteu alguna millora més digueu-la. De totes formes encara ens queda una llarg camí per arribar a la qualitat de les bicicletes de Lió. Us adjunto una comparativa http://www.elperiodico.com/EDICION/...DF/g042mR02.PDF

Volver arribaPágina inferior
Mensaje Re: Noves Biciletes Del Bicing 

la de Lyon parece muchisimo mas comoda y mas mona  
yo hoy también he cojido una bici al ir y volver del curro pero no he visto ninguna bici nueva, ¿son muy distintas de aparencia? las que si he visto desde hace unas semanas son las que se han modificado el marcador de la marcha y el timbre.

Doncs jo crec que les de Barcelona son millors, de fet, estan agafant tot lo bo, només li falta una cistella decent. Les bicis del bicing son les que menys pesen i això es el que més valoro jo.
Habrá que probar ese dinamo a ver si frena mucho o poco, aunque con dos luces delanteras y continuas seguro que frena mucho...

Ver perfil del usuarioEnviar mensaje privado 

hola, vinc de l'anterior fòrum, em sembla que aquest rentat de cara no esta malament, li dóna un aire més modern   pel que fa a les noves bicis no en sé rès, demà ja m'hi fixaré aveure si en trobo alguna, Teve per quina estació l'has vista? estic dacord amb tonirofer que falta una cistella decent, i no 4 ferros en que no hi pots ficar rès perquè sino se't cau lo de les dues llums, ho trobo exagerat, les actuals ja van prou bé, amb dues la dinamo potser al necessitar mes energia al final s'acaba notant al pedaleig.

Hola Mathius! Doncs la vaig veure a la parada de diagonal, a la que està davant de la Caixa. De totes formes avui n'he vist força, i n'he pogut agafar una al vespre. M'hi he fixat bé i només tenen una llum a davant. Lo altre és un reflector. També he comprovat que el seient es més comode, més acoixinat.
Pel que a la dinamo, tal i com diu el tonirofer et frena una mica, però tampoc es nota molt.

Mostrar mensajes anteriores:   

Publicar nuevo tema  Responder al tema  Página 1 de 1

Usuarios navegando en este tema: 0 registrados, 0 ocultos y 1 invitado
Usuarios registrados conectados: Ninguno

Lista de permisos
Puede crear mensajes
Puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas
No puede adjuntar archivos