Portal    Foro    Buscar    FAQ    Registrarse    Conectarse

Publicar nuevo tema  Responder al tema 
Página 1 de 1

SMS Bicing
Autor Mensaje
Responder citando Descargar mensaje 
Mensaje SMS Bicing 

Hola!

He muntat un sistema per poder saber a quines estacions hi ha bicicletes i a quines estacions a través del mòbil.

Funciona així:
Envies un SMS al 5110 amb el text "go bcn" i el nom del carrer -o- el numero de l'estació, i se't reenvia un SMS amb la informació. El preu és de 30 centims d'euro, que inclou l'sms de volta.
El nom del carrer no ha de ser complet, per exemple, si busques l'estació de "dos de maig", pots posar només "go bcn maig". Si en busques a rosselló, pots posar només "go bcn ross".
També pots posar numeros d'estació, per exemple "go bcn 22 34 21".
Si només poses una estació, el sistema també et busca les estacions més properes.
El sistema me'l vaig muntar fa temps per fer-lo servir jo, sobretot per saber a on trobar-hi lloc per aparcar la bici.

Tinc una pàgina es pot probar online (gratis) i on s'explica millor:

www.smsbicing.com

Si teniu suggerències, seran molt benvingudes!!

Pau

Volver arribaPágina inferior
Mensaje Re: SMS Bicing 

Ei felicitats per la feina feta!

Veig que estan apareixent iniciatives molt interessant relacionades amb el bicing per tot arreu.
Pel que fa a la informació que et proporciona el sistema, trobo més pràctic el de bicinGo, ja que et serveix en qualsevol cas, coneguis o no on hi ha parades. En canvi, el finançament el tens més ben montat tú. Jo provaria una cosa: mirar de buscar algun patrocinador, que et pagui per incloure el seu nom a cada sms. Crec que no seria dificil trobar-ne, tant marques relacionades amb la bicicleta, com d'altres sectors (un bon acord amb movistar, o altres operadors jo crec que podria reduir el preu de l'sms considerablement no?).

Ver perfil del usuarioEnviar mensaje privado 

això mateix, com diu el teve, algún patrocinador com per exemple alguna botiga de bicicletes, accesoris o reparacions, podria estar interessada, només seria questió d'incloure la seva pàgina web i alguna paraula al final del missatge, també crec que fins i tot us podrieu ajuntar (la unió fa la força), i amb els vostres coneixements de programació (que suposo que no deu ser gens fàcil programar tot això) intentar treure el màxim rendiment per aquest sistema que heu creat, i hasta comentar-ho al Bicing i fer-los alguna proposta, perquè si Bicing anunciés aquest sistema de molt segur que s'enviarien mínim un centenar de missatges al día, d'aquesta idea crec que se'n podria treure bastant de suc si les coses es fan bé.

Molt bones idees!

- busqueda per direcció: he afegit la funcionalitat perque puguis buscar qualsevol direcció, no només noms d'estacions. Per exemple, la direcció on has d'anar "go bcn ample 23" o una estació de metro "go bcn encants". És una mica més lent però val la pena.  En alguns casos et pots estalviar alguns caracters i encara t'entén. De totes maneres, això no treu que pugis continuar buscant pel numero d'estació, que si te'l saps és més ràpid.

- patrocini SMSs: Home, això seria fantàstic. No sé si serien botigues de bicicletes a qui més els interessaria ( jo la meva bicicleta propia la faig servir ben poc ja ...), però potser bars o botigues. De totes maneres em sembla que seria dificil organitzar i gestionar tot això. Si algú sap com fer-ho que avisi...

Gràcies,
Pau

Molt chulo... pero perque no ho fa bicing aixo? Amb els autobusos ho tenen.

Hola,

He millorat una mica el sistema perque escurci els noms de les parades, de manera que n'hi capiguen més. Per exemple, "Avda. Diagonal" passa a "Diagonal", "carrer valencia" passa a "valencia", etc. etc. Es pot probar a www.smsbicing.com

- Algu coneix alguna associacio que planti arbres a catalunya?

Tot i que el sistema smsbicing.com no te anim de lucre -- de fet, es deficitari de moment :(-- si el seu us es dispares hi haguessin beneficis, trobo que estaria be donar-los a alguna associacio que fes algun be ecologic. Havia pensat en plantar arbres, o algo aixi, pero no he trobat res a internet que treballi aqui a catalunya. Tambe pot ser fora es clar. Algu coneix alguna associacio que s'encarregui d'aixo? ALgu te d'altres idees?

Gracies,
Pau

no en conec cap d'assossiació d'aquestes, però quan era petita si k un cop vaig anar a plantar arbres, poder algú altre sabrà alguna cosa, em sembla molt bona idea!

la web sembla molt chula, si sembla k sigui oficial i tot, penso k podres parlar-ho amb els responsables del bicing i k t'ho integrin de manera oficial! vories la de sms k s'enviairien jeje

This really rocks!

"Cullunut". L'altre dia m'hagués menjat la bici... Estava fart de donar voltes! El 5110 em va estalviar perdre-hi temps!

Lee Quen Escribió: [Ver Mensaje]
This really rocks!

"Cullunut". L'altre dia m'hagués menjat la bici... Estava fart de donar voltes! El 5110 em va estalviar perdre-hi temps!

Ei Pau!

Això que has ideat és una passada! M'imagino que deus tenir molts coneixements d'informàtica, perquè programar-ho no deu ser fàcil.

Jordi

Mostrar mensajes anteriores:   

Publicar nuevo tema  Responder al tema  Página 1 de 1

Usuarios navegando en este tema: 0 registrados, 0 ocultos y 1 invitado
Usuarios registrados conectados: Ninguno

Lista de permisos
Puede crear mensajes
Puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes