Portal    Foro    Buscar    FAQ    Registrarse    Conectarse

Publicar nuevo tema  Responder al tema 
Página 1 de 1

Donar De Baixa
Autor Mensaje
Responder citando Descargar mensaje 
Mensaje Donar De Baixa 

Algú sap com et pots donar de baixa ràpidament,  vaig telefonar a telefon d'informació 902 31 55 31  i em van adreçar a la web, zona d'usuaris, no he trobat cap lloc on donar-me de baixa,   vaig enviar missatge a  atenció al client web,  dient el meu numero, qui era i les raons per que volia donar de  baixa el servei, i al cap de molts dies em donen resposta:   La oficina de atenció és a la plaça Carles pi i Sunyer, el telefon d'atenció és 902 31 55 31.  i res més.  
Funcionen igual les oficines, les persones que hi treballen, que les estacions del bicing?   no som tan incivics.  Hi ha poca organització.

Volver arribaPágina inferior
Mensaje Re: Donar De Baixa 

a l'edifici de la plaça pi i sunyer et donaràn de baixa al moment, per telèfon és molt més complicat, en persona et solucien els problemes i les incidències molt més ràpid

Mensaje Re: Donar De Baixa 

jofre Escribió: [Ver Mensaje]
a l'edifici de la plaça pi i sunyer et donaràn de baixa al moment, per telèfon és molt més complicat, en persona et solucien els problemes i les incidències molt més ràpid

A la web hi ha un enllaç directe entrant a zona d'usaris. És molt fàcil! Però jo no em dono de baixa perquè el servei és genial!.

Ver perfil del usuarioEnviar mensaje privado 
Mostrar mensajes anteriores:   

Publicar nuevo tema  Responder al tema  Página 1 de 1

Usuarios navegando en este tema: 0 registrados, 0 ocultos y 1 invitado
Usuarios registrados conectados: Ninguno

Lista de permisos
Puede crear mensajes
Puede responder temas
No puede editar sus mensajes
No puede borrar sus mensajes
No puede votar en encuestas